itsjustourlifes.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år. I den här bloggen får ni läsa om våra tankar och vårt liv! <3

Frågor&Svar om mig!!

Kategori: Allmänt

Frågor:
Vad har du på dig? Mjukis o linne :)
Någonsin varit kär? Nej,inte direkt
Hur mycket väger du? Tror inte de e så spännande,haha
Några tatueringar? Nej
Några piercingar? Nej,bara 2 vanliga för örhängen
Favoritprogram?  Vet faktist inte,kollar inte på Tv så ofta!
Favvo band? Har inget direkt favvo band...hehe
Någonting du saknar? Jaa!
Favoritlåt? Har jätte många olika
Hur gammal är du? 13 :)
Favoritfärg? Svart,vit,blå,grå, hahah gillar typ alla!
Hög eller låg musik? Hög,tror jag
Vart går du om du är ledsen? Till min säg,hahahha ;)
Hur lång tid tar det för dig att duscha? Ganska lång tid,speciellt håret eftersom mitt hår e långt!
Hur lång tid tar det för dig att göra dig i ordning på morgonen? Runt 1 timme elr så,beror på hur mkt tid jag har
Någonsin varit med i ett slagsmål? Nej,tror ite det illafall
Anledningen till att du började blogga? Tyckte det värkade roligt :)
Rädslor? Insekter,ussh hahah
Senaste saken som fick dig att gråta? Kommer inte på 
Senaste gången du sa att du älskade någon? Mmmmm......vet inte faktist haha
Senaste programmet du såg? Serie, PLL tror jag det var
Senaste personen du pratade med? prat:mamma, chatt:bloggare 2
Favoritmat? Så länge det är mat så äter jag det! Maat=mitt liv Hahahha
Plats du vill besöka? Grekland,Japan,Kina,USA o flera till
Senaste platsen du besökte? Stan :)
Favoritsmak på godis? Choklaad,de e inte direkt godis men aja!
Vilka instrument spelar du? Inga,men kan spela lite piano 
Favoritsmycke? Armband o ringar
Senaste sporten du spelade? Fotboll
Senaste låten du lyssnade på? Minns inte
Senaste gången du var med någon? E med någon just nu såå,hahha

Hoppas att ni gilla denna lilla "tagen om mig",haa en fortsatt bra kväll.
Pussar&Kramar //bloggare 1

KOMMENTARER:

  • ADARAS säger:
    2014-07-14 | 20:58:16
    Bloggadress: http://adaras.se

    Intressant inägg :)

  • ADARAS säger:
    2014-07-14 | 20:58:29
    Bloggadress: http://adaras.se

    inlägg**

Kommentera inlägget här: