itsjustourlifes.blogg.se

Vi Àr tvÄ tjejer pÄ 13 Är. I den hÀr bloggen fÄr ni lÀsa om vÄra tankar och vÄrt liv! <3

Taaag😜

Kategori: AllmÀnt

Heej igeen! 
Som jag sa i det tidigare inlÀgget jag la upp lovade jag att göra en tag idag! Och eftersom ingen kommentera sÄ letade jag reda pÄ en och ska svara pÄ frÄgorna!

1.vilket Är har varit bÀst? Tror nog 2013
2.vilket Är har varit sÀmst? Jag tror inte jag har ett speciellt pr som Àr sÀmst lixom ni fattar de hÀnder dÄliga saker dÄ och dÄ!
3.Om vÀrlden skulle gÄ under vad skulle du göra sista dagen? Jag skulle nog gÄtt till mina nÀra och kÀra och alla jag Àlskar,vet inte direkt hahahah svÄrt att tÀnka sig!
4.vad lĂ€ngtar du mest till Ă„r 2015? Kanke sommarlovet eller nĂ„tt I don't known😊
5.vilket minne skulle du vilja upprepa? Den dagen jag lĂ€rde kĂ€nner en underbar vĂ€n❀
6.om du skulle Ă„ka till framtiden vad skulle du göra dĂ„? Jag skulle jobbat och studerat bloggat och rest och allt roligt man kan göra i livet hahaha😜
7.om du fick vara en kÀndis i 2dagar vem skulle det vara? Mmm vet inte men nÄn jÀtte kÀnd typ
8.vad skulle du vilja hÀnda 2015? Att jag fortfarande har den vÀnnerna jag Àlskar just nu
9.vem skulle du vilj trĂ€ffa igen som gĂ„tt bort? De finns flera 
10.om du van en miljon vad skulle du göra? Jag skulle först och frÀmst hjÀlpt mÀnniskor och barn som inte har det bra,o sÄ skulle jag nog köpt ett hus eller bil eller nÄtt

SĂ„Ă„Ă„ detta va en liten tag pĂ„ 10 frĂ„gor! Hoppas att ni tyckte den var bra o spĂ€nnande❀❀

Ha det braaâ€ïžđŸ’• 
/bloggare 1
Kommentera inlÀgget hÀr: