itsjustourlifes.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år. I den här bloggen får ni läsa om våra tankar och vårt liv! <3

20 Things you didnt know about me!!!

Kategori: Allmänt

Hej idag tänkte jag göra en 20 saker du kanske inte visste om mig.
Så då börjar vi:

1. Mina två STORA drömyrke är att designa egna kläder och ha mitt egna klädmärke. Och det andra är att bli en konstnär vilket jag verkligen hoppas på!

2. Jag verkligen ÄLSKAR gamla hus.

3. Jag älskar att läsa böcker och har alltid en bok i väskan.

4. Jag har alltid kalla händer.

5. En gång när jag var liten hittade jag en gång 4 träpinnar i skogen så jag tog hem dem och la de i en liten burk. Eftersom att jag jätte gärna ville ha ett husdjur började jag låtsas att pinnarna var något slags djur.

6. Jag matade de och " tog hand om de" tills min mamma hittade burken och slängde de.

7. Mina kompisar brukar kalla mig för en plugg häst eftersom att jag nästan alltid får högsta betyg och läser väldigt mycket hahaha.

8. Jag har världens konstigaste fobi mot fabriker.

9. En gång när vi åkte bil förbi en jäääätte stor fabrik började jag gråta! Hahaha löligt va?

10. Jag målar aldrig naglarna fastän jag har jätte många nagellack.

11. Jag ÄLSKAR att shoppa men gör inte det så ofta.

12. När jag var liten och var på ZOO kissade ett lejon där på min bror. HAHAHA XD

13. Min klädstil är lite hipster, gammaldags och koreansk..... Hahaha konstig kombo..

14. Jag gnäller alltid på mina föräldrar tills jag får det jag vill ha. Hahaha

15. Jag har 4 undulater.

16. Mina undulater heter: Sam, Luke, Masa, Lulu.

17. Borstar mina tänder 24/7

18. Jag älskar NO.

19. När jag har tråkigt brukar jag alltid teckna.

20. KLLLLLLARRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MVH Bloggare 2
Kommentera inlägget här: